Wijnproeverij

De personeelsvereniging organiseert voor haar leden een gezellige wijnproeverij

Deze wijnproeverij zal verzorgd worden door Gall & Gall met medewerking van vinoloog Patrick van Zundert, in samenwerking met restaurant Bargo.

Dit alles zal bestaan uit 7 wijnen met speciaal daarop afgestemde bijpassende hapjes. Kom dus niet met een al te gevulde maag naar de wijnproeverij om van deze hapjes te kunnen genieten.

Deze avond is alléén bedoeld voor betalende PV leden met 1 introducé.
De activiteit is alleen voor deelnemers boven de 18 jaar.

Locatie: Restaurant Bargo, Bredaseweg 1 Bosschenhoofd
Inloop: 19:00 uur
Aanvang wijnproeverij: 19:00 uur
Verwacht einde: rond 22:00 uur.

Tijdens deze activiteit worden verschillende wijnen geschonken. Om iedereen de mogelijkheid te bieden om deel te kunnen nemen, maar ook om verantwoord huiswaarts te kunnen gaan, is het mogelijk om deel te nemen met een alcoholvrije optie (Bob optie). Deze optie is beschikbaar indien deze minimaal 8 keer gekozen wordt. Indien dit minimale aantal niet behaald wordt, dan wordt contact opgenomen met de deelnemers die deze optie gekozen hebben.

Tijdens de wijnproeverij is het mogelijk om een bestelling te doen van verschillende wijnen tegen een gereduceerde prijs. Indien u een bestelling doet, is deze op te halen op 29 november tussen 14:00 - 16:00 in de Bravis ziekenhuizen. Wanneer de bestelling wordt gedaan zal er verdere informatie gegeven worden over het ophalen.

Voorafgaand aan de wijnproeverij is het mogelijk een hapje met de collega's of introducé te eten in het restaurant van Bargo. Speciaal voor deze activiteit heeft Bargo een arrangement ontwikkeld. Voor dit arrangement betaal je €15,- per persoon.
Deze kosten vallen niet onder de inschrijfkosten van deze activiteit, maar zullen los betaald worden indien van dit arrangement gebruik wordt gemaakt.
Het arrangement zal voor maximaal 100 personen beschikbaar zijn.
Na verloop van de inschrijfperiode zal naar de deelnemers een bericht verstuurd worden hoe van dit arrangement gebruikt gemaakt kan worden.

Bravis arrangement
Er is een keuze mogelijk uit de volgende gerechten:

- Black Angus Burger met gebakken champignons, truffelmayonaise, gebakken ei, kaas, uitgebakken spek, salade en rode ui, frietjes
- Kipsaté met krokante ui, kroepoek, salade, frietjes
- Zalmfilet met tomatenvinaigrette en frietjes
- Ravioli ricotta & spinazie met Parmezaanse kaas, pijnboompitten en pestosaus.

• 21-11-2024 Restaurant Bargo ( Breda International Airport )

PV lid met eventueel één introducé

1 september 2024 12:00 uur t/m 14 september 2024

Maximaal aantal deelnemers